Altijd Online met Agé

Agé Accountancy is natuurlijk goed bekend met hoe vroeger altijd de bonnetjes en facturen werden aangeleverd. Maar tegenwoordig gaat ook de administratie steeds meer digitaal. U stuurt uw facturen vaak al online of via e-mail. En het is ook heel eenvoudig om uw bonnetjes digitaal te maken en met ons te delen. Er zijn veel mogelijkheden beschikbaar om een PDF te maken van een kassabon of papieren factuur. De voordelen van samenwerken in de cloud:

  • Gemakkelijk documenten delen en afschermen
  • Veilig overal over uw bestanden beschikken
  • Overal inzicht in uw administratie

Beginnen met Dropbox

Misschien heeft u zelf al ervaring met Dropbox, maar voor wie ermee begint: een nieuw Dropbox account is eenvoudig aangemaakt. Wanneer u een persoonlijk Dropbox account heeft, is het verstandig een zakelijk account door Agé te laten faciliteren of zelf een zakelijk account aan te maken. Kijk hier voor de kosten en mogelijkheden van Dropbox ››

Bestanden delen via Dropbox

Wanneer u een Dropbox account heeft aangemaakt, maak dan een aparte map aan waarin u uw bedrijfsadministratie gaat opslaan. Of misschien heeft u deze map al en hoeft u Agé Accountancy alleen maar toegang te geven tot deze map. Op de website van Dropbox staat hoe u dit kunt doen. Agé Accountancy kan u ook helpen met het inrichten van deze administratie map.

Kosten van online boekhouden

Naast het factureren op basis van uurtarieven is het mogelijk om op basis van uw wensen een vaste jaarprijs af te spreken met betrekking tot de vaste overeengekomen werkzaamheden. Dit bedrag zal in twaalf gelijke termijnen aan u gefactureerd worden.

Voordelen hiervan zijn dat ten eerste u precies weet wat u per jaar aan vaste accountantskosten kwijt bent; ten tweede dat de kosten over het boekjaar worden uitgesmeerd, zodat u uw liquiditeit beter kunt plannen.

De hoogte van de kosten van onze dienstverlening is echter afhankelijk van uw wensen, de grootte van uw administratie en de complexiteit ervan. Ter indicatie geven wij hieronder een aantal voorbeelden:

Een B.V. met 1 werknemer kan al bij ons terecht vanaf € 139 ex. BTW per maand

Dit maandbedrag is gebaseerd op maximaal op 360 facturen per jaar en 1 bankrekening.

Wat bieden wij u hiervoor:

  • U heeft 24/7 toegang tot uw administratie
  • (Digitaal) factureren vanuit uw administratie
  • Uw inkoopfacturen worden ingeboekt middels onze “scan en herken” software
  • Indien mogelijk, een directe bankkoppeling met uw administratie
  • Het verzorgen van kwartaalaangiften BTW
  • Het samenstellen van de jaarrekening en jaarrekeningrapport
  • Het verzorgen van de aangifte Vennootschapsbelasting
  • Concept notulen AvA en concept deponeringsbalans
  • Het verzorgen van de salarisadministratie
  • Toegang tot digitaal archief (Dropbox)

Een Eenmanszaak zonder personeel (ZZP) kan al bij ons terecht vanaf € 99 ex BTW per maand

Dit maandbedrag is gebaseerd op maximaal 120 facturen per jaar en 1 bankrekening.

Wat bieden wij u hiervoor:

  • U heeft 24/7 toegang tot uw administratie
  • (Digitaal) factureren vanuit uw administratie
  • Uw inkoopfacturen worden ingeboekt middels onze “scan en herken” software
  • Indien mogelijk, een directe bankkoppeling met uw administratie
  • Het verzorgen van kwartaalaangiften BTW
  • Het samenstellen van de jaarrekening en rapportage in de vorm van een winstaangifte
  • Het verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting
  • Het verzorgen van de salarisadministratie